Klachtenprocedure Paasheuvelgroep
Wanneer je ontevreden bent kun je dit op verschillende manieren aan ons laten weten.
- We vragen je om je verbeterpunt of klacht eerst met de bedrijfsleider op locatie te bespreken. Wellicht kan er ter plekke al een oplossing worden gevonden.
- Als het niet lukt om er op locatie uit te komen kunt u bellen met de afdeling reserveringen via 0577 – 411 556 om uw klacht voor te leggen. We proberen daar dan meteen iets mee te doen.
- Soms is het niet mogelijk om een probleem direct telefonisch op te lossen. We verzoeken u dan om een e-mail te sturen naar info@paasheuvelgroep.nl met een duidelijke vermelding van de formele klacht, de datum waarop het eventueel betrekking had en de locatie die u heeft bezocht. Formele klachten worden binnen 10 werkdagen behandeld.
Geschillencommissie Recreatie
We doen ons best om er gezamenlijk uit te komen. Bent u echter niet tevreden over de klachtenafhandeling van Stichting Paasheuvelgroep dan kunt u gebruik maken van de geschillencommissie van de Branchevereniging Hiswa-Recron.